Lublin 700 lat Lublina UMCS
UMCS i miasto Lublin wysoko w rankingu Sponsoring Insight

UMCS i miasto Lublin wysoko w rankingu Sponsoring Insight

347 tysięcy złotych były warte w samym wrześniu publikacje medialne dotyczące Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej zrealizowane dzięki działaniom promocyjnym AZS UMCS Lublin i Biura Sportu UMCS. Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę Sponsoring Insight Research and Consulting. W miesiącu poprzedzającym start rozgrywek Tauron Basket Ligi Kobiet, gdy koszykarki rozgrywały tylko mecze kontrolne, marka UMCS była eksponowana 175 razy w internecie i prasie zarówno lokalnie jak i ogólnopolsko (mowa tu o tylko jednej z siedmiu sekcji sportowych AZS UMCS Lublin).

To stawia ją na drugim miejscu pod względem wartości tzw. ekwiwalentu reklamowego. Wyżej w rankingu jest tylko Tauron - sponsor tytularny całej ligi. Ponadto UMCS wyprzedza komercyjne marki takie jak CCC, Can-Pack czy Artego.

Wysoko w zestawieniu znalazła się także marka Lublin. Wartość dotyczących jej 173 publikacji w internecie i prasie wyceniono na ponad 300 tysięcy złotych. Ta kwota daje naszemu miastu trzecie miejsce w rankingu.

PEŁNY RAPORT DO OBEJRZENIA TUTAJ 

 

Wspierają Nas